تبلیغات
Nothing To Display - مدیریت
 
Nothing To Display
you are in my heart 4ever
 
 

Human resource management



Human resource management (HRM, HR) is the management of an organization's employees.[1] This includes employment and arbitration in accord with the law, and with a company's directives.


Features

Its features include:

§  Organizational management

§  Personnel administration

§  Manpower management

§  Industrial management[2][3]

But these traditional expressions are becoming less common for the theoretical discipline. Sometimes even employee and industrial relations are confusingly listed as synonyms,[4] although these normally refer to the relationship between management and workers and the behavior of workers in companies.

The theoretical discipline is based primarily on the assumption that employees are individuals with varying goals and needs, and as such should not be thought of as basic business resources, such as trucks and filing cabinets. The field takes a positive view of workers, assuming that virtually all wish to contribute to the enterprise productively, and that the main obstacles to their endeavors are lack of knowledge, insufficient training, and failures of process.

Human Resource Management(HRM) is seen by practitioners in the field as a more innovative view of workplace management than the traditional approach. Its techniques force the managers of an enterprise to express their goals with specificity so that they can be understood and undertaken by the workforce, and to provide the resources needed for them to successfully accomplish their assignments. As such, HRM techniques, when properly practiced, are expressive of the goals and operating practices of the enterprise overall. HRM is also seen by many to have a key role in risk reduction within organisations.[5]

Synonyms such as personnel management are often used in a more restricted sense to describe activities that are necessary in the recruiting of a workforce, providing its members with payroll and benefit s, and administrating their work-life needs. So if we move to actual definitions, Torrington and Hall (1987) define personnel management as being:

 

 

 

                         مدیریت یک خوی انسانی است

مدیریت در سازمان دادن کارگران تاثیر دارد.این کار شامل:کارگران وتحکیم دراصلاح قانون وپیمان رسمی است.وراهنمای انجام کارشریکهاست.

خصوصیات مدیریت:

این خصوصیات شامل:

1_مدیریت سازماندهی شده

2_اداره کردن شخصی

3_مدیریت قوی

4_مدیریت صنعتی

امااین اظهارات سنتی وقدیمی درحال ازبین رفتن هستند ونظرات امروزی وعمومی تحت نظم درامدنند.گاهی اوقات حتی کارگران وروابط صنعتیشان از روی اطمینان است بطوریکه هم معنی هستند.

اگرچه این منتسب کردن نرمال وخویشاوندی بین مدیریت وکارکنان ورفتارکارگران درشرکت هاوجود دارد.نظم دادن نظری اصولامبنی برفرض است که شخص کارگرهدف ها واحتیاجات مختلفی دارد.بطوریکه این قبیل افرادبوسیله ی تجارتی اساسی اندیشه زیستن ندارند.بطوریکه این قبیل انسانهامعامله کرده ودراتاقی کوچک بایگانی می کنندکه زمینه اتخاذکردن دیدگاه ساده درباره کارگران است.ازخودراضیی که واقعا همه خواستنی ها رومیخواهدتا اقدام به اجرای قوانین سودمندانه کند وبرای انکه سداصلی جلوراه است تاخودش برای بعمل اوردن ازمبداء عیب ونقص،اموزش نابسنده واحتیاج داشتن به دانش بکوشد.

مدیریت یک خوی انسانی است که همراه بامدیر اشنا به کار در رشته خودش دیده میشود بطوریکه دربیشتردیدگاه های جدید ونوازلحاظ عملی شدن جایگاه مدیریت نسبت به شیوه سنتی است.

روش کاراین است که مدیران رابطوریکه اظهاربه اقدام برای اجرای قوانین وهدفشان به صورت اختصاصی میکنند،تحمیل کنند بنابراین مستفادبمانند وبرعهده بگیرند وکار راتحمیل کنند ووسیله موردنیازشان راتامین کنندوانهاراباموفقیت انجام دهندوبه انهاواگذارکنند.بطوریکه این قبیل روشهای کاروقتی که بطورصحیح تمرین شود، 

 اشاره کننده ی این هستند که هدف وعامل تمرین ها ازطرف سازمانی که کارشان شامل همه چیز است.

اچ ار ام باخیلی ازکسانیکه نقش کلیدی دارند و ریسک کم در انهاوجوددارددیده میشود.درداخل سازمانهااین قبیل مترادفهای مجموعه مدیریت اغلب استفاده میکنند.دربیشترمصداق های محرمانه دردوری ازکارهافعالیتهایی که ضروری است راتوصیف میکنندمشروط براینکه عضوهالیست حقوق داشته باشند وسودببرندوحق زندگی کاریشان راکه نیازدارندبگیرند

بنابراین اگر ما مشخصات واقعیمان رادرمثلث سه گوش واتاق بزرگ که کارکنان ومدیریت ازقبیل موجودزنده

تعین کردندانتقال دهیم.

 















HRM strategy

An HRM strategy pertains to the means as to how to implement the specific functions of Human Resource Management. An organization's HR function may possess recruitment and selection policies, disciplinary procedures, reward/recognition policies, an HR plan, or learning and development policies, however all of these functional areas of HRM need to be aligned and correlated, in order to correspond with the overall business strategy. An HRM strategy thus is an overall plan, concerning the implementation of specific HRM functional areas.

An HRM strategy typically consists of the following factors:-

§  "Best fit" and "best practice" - meaning that there is correlation between the HRM strategy and the overall corporate strategy. As HRM as a field seeks to manage human resources in order to achieve properly organizational goals, an organization's HRM strategy seeks to accomplish such management by applying a firm's personnel needs with the goals/objectives of the organisation. As an example, a firm selling cars could have a corporate strategy of increasing car sales by 10% over a five year period. Accordingly, the HRM strategy would seek to facilitate how exactly to manage personnel in order to achieve the 10% figure. Specific HRM functions, such as recruitment and selection, reward/recognition, an HR plan, or learning and development policies, would be tailored to achieve the corporate objectives.

§  Close co-operation (at least in theory) between HR and the top/senior management, in the development of the corporate strategy. Theoretically, a senior HR representative should be present when an organization's corporate objectives are devised. This is so, since it is a firm's personnel who actually construct a good, or provide a service. The personnel's proper management is vital in the firm being successful, or even existing as a going concern. Thus, HR can be seen as one of the critical departments within the functional area of an organization.

§  Continual monitoring of the strategy, via employee feedback, surveys, etc.

 

 

 

 

 

راهبرد مدیریت سازمان                                                  

راهبرد مدیریت سازمان به چیزهای جزیی تعلق دارد.بطوریکه اجراکردن کارهای مخصوص درمدیریت خوی انسانی است،درمدیریت سازمانها طرز کار ممکن است دارای:استخدام،اداره کردن،اهل انظباط و طرق استفاده،پاداش،شناسایی ومدیریت منطقه باشد.در مدیریت انسانها یا یادگرفتن و یا توسعه دادن اداره سهزمان مطرح میشود.اگرچه همه مناطق ماموریت در مدیریت سازمانها نیاز به همترازکننده ی همبسته زیستن دارد.

به عبارت دیگرهمبستگی با خط مشی چندین شغل.در خط مشی مدیریت سازمان بدینگونه است که چندین طرح درباره پیاده سازی مخصوص مدیریت سازمان در عرصه اساسی وجود دارد.

درخط مشی مدیریت سازمان بطور مثال شامل دنباله سازه است.درخورنیکوترین،بهترین طرزکار،مقصود،یعنی اینکه بین خط مشی مدیریت سازمان و خط مشی بصورت شرکت درامدن رابطه وجود دارد.بطوریکه مدیریت سازمان از قبیل پیداکردن رشته با مدارک انسان مدیر در دست یافتن حکم بطور شایسته هدفهای سازمانهاست.درسازمانها انسان مدیر مدارک را جستجومیکند و به انجام میرساند.بطوریکه مدیر به افراد یک بنگاه احتیاج دارد تاهدفهای سازمان را که وجود خارجی دارند بکار گیرد.

بعنوان مثال یک بنگاه ماشین هایی را معامله میکند که باید خط مشی صنفی داشته باشند.ماشین فزاینده برای فروش با10%پیش از دوره 5ساله.بنابراین خط مشی مدیریت سازمان باید پیدا کند واسان کند که چگونه بکلی مدیرافراد رادر یک رتبه موفقیت کسب میکردند وتا10%حساب کردند.بخصوص طرز کارمدیریت سازمانی بطوریکه این قبیل استخدام وانتخاب،پاداش وشناسایی در مدیریت سازمان وطراحی کردن یا یادگرفتن یا توسعه دادن واداره کردن باید درخورانجام دادن صنف دارای وجود خارجی باشد.بستن عملیات بین مدیریت سازمان و خوب انجام دادن مدیریت قرار دارد.دررشدوتوسعه اقتصادی خط مشی صنفی وجود دارد.ازلحاظ      فرض علمی یک مدیریت مهمتر سازمان حاکی از مهیاشدن است و وقتی که در سازمانها صنفی که دارای وجودخارجی و تدبیرهستند بنابراین پس از این افرادبنگاه کسیکه درحقیقت ساختی خوب داردویک سرویس تهیه کردند.افراد شایسته واجب مدیریت وموجودزنده موفق هستند.

یا حتی موجودی هستندکه به بنگاه میروند،بدینگونه مدیریت سازمانی میتواندببیند و زندگی کند وقسمت مهم در داخل سازمان هستند.درادامه خط مشی فرابینی با کارمند موجب بازده وبراورد و غیره میشود

 

 

 

 

 





درباره وبلاگ


*با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز*
امیدواریم که از خواندن این مطالب لذت ببرید
و لحظه های خوبی را سپری کنید

مدیران وبلاگ :
عمو سعید
عمو مجید

مدیر وبلاگ : saeed khaki
صفحات جانبی
نظرسنجی
نظر شما دوست عزیز راجع به این وبلاگ چیه؟







نظر شما دوست عزیز راجع به این وبلاگ چیه؟







جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
ارتباط با majid shabanpor
ارتباط با saeed khaki
gunner2066چت روم وبلاگ


فال امروز


.



دریافت کد
abzareweb
ابزار وب

تعبیر خواب آنلاین

تماس با ما
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران